ویدئوها

نقشه های کامپیوتری تابلو فرش

نقشه های کامپیوتری تابلو فرش - فرش راین

 کم کم با توسعه تکنولوژی، استفاده از نقشه های سنتی کم رنگ شد و جای خود را به نقشه های کامپیوتری تابلو فرش دادند. نقشه های کامپیوتری تابلو فرش جایگزین مناسبی برای نقشه های سنتی بودند. در نقشه های کامپیوتری تابو فرش دیگر اثری از طرح نیست.

وبافنده فقط با یکسری کد و عدد سر کار دارد. با روی کار آمدن نقشه های کامپیوتری بافت به طرز باور نکردنی آسان شد چون دیگر نقشه خوانی وجود نداشت و بافنده ها ذهن خود را درگیر طرح و انتخاب رنگ نمی کردند. امروزه کمتر کسی از نقشه های سنتی استفاده می کند و همچنین اگر بخواهید تابلوفرشی رابرای فروش آغاز کنید، قطعا نقشه ی سنتی بکار شما نمی آید و باید از نقشه های آماده ی کامپیوتری استفاده کنید چون نقشه های کامپیوتری از کیفیت و دقت بالایی برخوردار هستند و دقیقا هم همان طرح و یا عکسی که می بافید، همان بروی دار قالی پیاده می شود و همچنین یادگیری آن بسیار آسانتر از نقشه های سنتی می باشد و اصلا دغدغه ی این را ندارید که طرح شما درست بروی دار قالی پیاده می شود یا نه.

برای کشیدن طرح های کامپیوتری دیگر طراحی وجود ندارد و در این نقشه ها هر عکس و تصویری را میتوان به نقشه فرش تبدیل و شروع به بافت کرد. اگر شما هم تصمیم بر این گرفته اید که تابلوفرشی برای خود ببافید حتما حتما حتما از نقشه های کامپیوتری استفاده کنید. چرا که الان دیگر کسی در بازارفرش، از زمانی که طرح های کامپیوتری روی کار آمدند، از تابلوفرش هایی که در بافت آن از نقشه ی سنتی استفاده شده است استقبال نمی کنند و بیشتر خواهان طرح های کامپیوتری با کیفیت هستند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *